dinsdag 30 maart 2010

Nico, full-time gamer


Ik heb mijn laatste kortingbon voor Heavy Rain uitgedeeld aan Nico, een full-time gamer. Echt waar, elke keer dat ik hem zie, zit hij achter zijn Playstation2 en PS3 te spelen. Hij had al veel gehoord van mij over Heavy Rain, maar omdat hij druk bezig was met het spelen van God of War 3 en Final Fantasty XIII, kwam hij er niet aantoe om Heavy Rain te proberen.

Nu is het bijna paasvakantie en heeft hij meer tijd. Hier zijn reactie :

"Echt een cool game, dat je in het spel zuigt. Na een aarzelend begin werd het pas echt heftig en de graphics zijn bloedstollend mooi. ohlalala, die Madison mag er wel wezen! Ik ben blij dat ik het spel gekocht heb, omdat het iets volledig anders is dan wat ik normaal speel. Als dit niet het spel van het jaar wordt, dan weet ik het ook niet. Het is echt een schitterende game en een risico voor de makers want ik weet niet of PS3 gamers zaten te wachten op een adventure. Maar ik ben een echte fan geworden".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten