zaterdag 27 februari 2010

The Insiders werken ook op zaterdag!

Vandaag is mijn pakje toegekomen. Fijn dat de postbode speciaal voor mij op zaterdag komt werken :) Zoals beloofd zit er in het pakket de campagnegids (heel mooi) en kortingbonnen van 15 en 2 euro. Het officiƫle Playstation Magazine zal ons later worden opgestuurd en ook de DLC (1ste episode van the Chronicles) mogen we na aanschaf van de game verwachten. Er is geen vogel te bespeuren (de origami van de origami killer) maar die (blijkt later) zit wel bij de game.

Het is nu zaterdagavond, en ik heb net de installatie voltooid van Heavy Rain. De installatie duurde wel een tijdje, maar dat hebben de makers goed opgevangen door tijdens de configuratie te tonen hoe je zelf je origami figuurtje kan maken. Mij lukte het niet goed, maar ik ben niet de meest creatieve gamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten